Naturavetal Logo

Servis FAQ

Naturavetal® savjetovalni telefon

Naši stručnjaci rado će vas osobno savjetovati.

Ako imate pitanja o ovoj temi, stojimo vam na raspolaganju sa sveobuhvatnim savjetima.

Dostupni smo od ponedjeljka do petka
od 8:00 do 16:00 sati

Moje narudžbe

Koliko brzo će moja narudžba biti isporučena?

Vaša narudžba će vjerojatno biti isporučena u roku od 2-7 radna dana, na otoke do 8 radnih dana. Potvrdu narudžbe ćete dobit na e-mail. Status vaše narudžbe također možete pronaći u svom korisničkom računu pod "Otvorene narudžbe".

Kako mogu naručiti?

Preporučujemo jednostavno naručivanje putem naše internetske trgovine jer tako narudžbu možemo obraditi najbrže. Ako nije moguće naručivanje putem interneta, narudžbu možete poslati i telefonom ili e-mailom.

Mogu li sam(a) preuzeti svoju narudžbu?

Općenito, narudžbe isporučujemo putem našeg partnerskog dostavljača. Osobno preuzimanje, nažalost, nije moguće.


 

Trebam li izraditi korisnički račun kako bih naručio/la?

Nije potrebno registrirati se kao korisnik kako biste naručili putem naše internetske trgovine. Jednostavno odaberite opciju "Naruči kao gost" tijekom postupka naručivanja. 

Za telefonske narudžbe, zbog zakona o zaštiti podataka, trebat ćemo pisani pristanak za vaše osobne podatke kako bismo obradili narudžbu.

Mogu li promijeniti ili otkazati narudžbu ako nije još poslana?

Dok narudžba nije upakirana, još uvijek možemo promijeniti količinu proizvoda, ispraviti adresu dostave ili potpuno otkazati narudžbu.

 Budući da pakiranje narudžbi kod nas počinje odmah nakon primitka, savjetujemo vam da nas što prije kontaktirate, po mogućnosti telefonom, kako bismo mogli ispuniti vaše promjene. Ako ste slučajno napravili dvostruku narudžbu, slobodno nas kontaktirajte.

Što se događa nakon potvrde narudžbe?

Primit ćete e-mail od nas kojim potvrđujemo primitak vaše narudžbe. Robu obično dobivate 2-7 radna dana (na otoke do 8 radnih dana) nakon narudžbe. 

Ako ste odabrali plaćanje unaprijed, narudžbu ćemo poslati čim primimo uplatu na našem bankovnom računu.

Plaćanja

Koje su opcije plaćanja dostupne?

Odabrati možete plaćanje putem PayPala, Apple Paya, Google Paya, kreditnom karticom ili unaprijed. 

Imate li opciju plaćanja pouzećem?

Nažalost, nemamo opciju plaćanja pouzećem kako bismo što brže pripremili i poslali vaše narudžbe. Zbog ograničenih opcija plaćanja, nudimo brzu i fleksibilnu dostavu.

Kako ću dobiti račun?

Račun dobivate istovremeno s naručenim proizvodima. 

Kada će moj paket biti poslan ako sam odabrao/la plaćanje unaprijed?

Vaš paket će biti poslan odmah nakon primitka uplate, obično istog radnog dana. 

Isporuka i dostava

Moram li platiti troškove dostave?

Dostava je besplatna za narudžbe vrijednosti od najmanje 40 € u cijeloj Hrvatski. Za narudžbe ispod 40 € naplaćujemo troškove dostave u iznosu od 4,65 € (uključujući poreze). 

Koja dostavna služba koristi za slanje paketa?

Pakete šaljemo putem DPD-a i Hrvatske pošte. 

Koliko traje isporuka?

Obično ćete dobiti proizvode 1-3 radnih dana nakon naručivanja (na otoke do 5 radnih dana).

Što ako ne mogu primiti paket?

Ako niste kod kuće na planirani dan dostave, možete putem veze za praćenje pošiljke od strane kurirske službe odabrati drugi dan dostave, dostavu susjedu ili dostavu u paketnu trgovinu. Ako ne poduzmete nijednu od ovih mjera i kurir vas ne pronađe na dan dostave, paket će biti odnesen u paketnu trgovinu ili paketnu stanicu u vašoj blizini. Primit ćete obavijest o mjestu dostave i tamo možete preuzeti svoju narudžbu.

Mogu li poslati svoju narudžbu izvan zemlje?

Isporučujemo iz slovenske Naturavetal® trgovine na adrese u Hrvatskoj.

Naturavetal® je prisutan u različitim europskim zemljama putem svojih internetskih trgovina. Narudžbe možete poslati u određenu zemlju s odgovarajuće Naturavetal® internetske trgovine. Više informacija o tome možete pronaći ovdje.

Mogu li pratiti svoju narudžbu?

Dostavna služba će vam poslati e-mail s poveznicom za praćenje paketa.

Povrat i povrat novca

Mogu li vratiti već dostavljene proizvode?

Mogu li vratiti već dostavljene proizvode? 

Imate pravo na povrat u roku od 14 dana od primitka proizvoda. Unutar tog razdoblja možete vratiti neoštećene proizvode o vlastitom trošku. Više informacija o vašim pravima za povrat potražite ovdje

Kako mogu poslati povrat?

Možete odnijeti proizvode u najbližu poslovnicu dostavne službe ili poštu po vašem izboru, adresirati povrat na nas i platiti troškove povrata na licu mjesta.

Molimo vas da, ako je moguće, za povrat koristite originalnu ambalažu i pazite da proizvodi budu adekvatno zaštićeni kako biste osigurali da nam proizvodi stignu neoštećeni. Samo u tom slučaju možemo prihvatiti povrat i izdati povrat novca. Obratite pažnju i da svi prethodni etiketi na paketu budu prekriveni ili prekriženi.

Kamo trebam poslati povrat?

PS LOGISTIKA d.o.o.
ALTERNATURA d.o.o.
Brnčičeva ulica 45, 1231 Ljubljana-Črnuče, Slovenija

Kako ću dobiti povrat novca kod povrata?

Povrat novca izvršit će se istim plaćanjem koje ste koristili prilikom prvotne narudžbe.

Koliko dugo traje dok ne dobijem povrat novca?

Obično ćete povrat novca primiti odmah ili najkasnije u roku 14 dana nakon što vraćena roba stigne kod nas i bude provjerena.

Što trebam učiniti ako proizvodi stignu oštećeni nakon dostave?

Molimo vas da nam pošaljete slike oštećenja kako bismo mogli razjasniti slučaj sa svojom dostavnom službom. Ovisno o težini oštećenja, dogovorit ćemo sljedeće korake nadoknade izravno s vama.

Što trebam uzeti u obzir pri davanju dopuštenja za ostavljanje paketa?

Ako dopustite dostavnoj službi da ostavi paket bez potpisa, to vas i nas oslobađa odgovornosti u slučaju kasnijih oštećenja paketa ili proizvoda ili ako paket postane nedostupan.

Mogu li hraniti deformirane limenke?

Ako limenke dobiju udubine tijekom transporta, to ne znači da se visoka kvaliteta sadržaja promijenila. Možete ih hraniti svojem psu bez brige jer nemaju nikakvih nedostataka u kvaliteti.

Skladištenje i trajnost

Koliko dugo su proizvodi upotrebljivi?

Naše suhe hrane su upotrebljive 6 mjeseci od datuma proizvodnje. Naše konzerve (čistih mesnih proizvoda, potpunih obroka i obroka za štence), mesne role i pseće grickalice su upotrebljive prosječno 1 godinu od datuma proizvodnje. Keksi za pse su upotrebljivi 4 mjeseci od datuma proizvodnje. Prehranski dodaci imaju rok upotrebe 2 godine od datuma proizvodnje.

U našem dućanu, u opisu pojedinog proizvoda, pronaći ćete sve važne informacije o rokovima trajanja.

Kako trebam čuvati otvorene proizvode?

Za optimalnu trajnost, preporučujemo skladištenje suhe hrane u originalnom pakiranju, bez dodatnih plastičnih spremnika, te da jednostavno zarolate otvorene vreće hrane. Molimo vas da vreću čuvate na hladnom i suhom mjestu, pri temperaturi ispod 25°C.

Naše konzerve i mesne rolade također treba čuvati na hladnom i suhom mjestu, pri temperaturi ispod 25°C. Za sve ostale proizvode poput grickalica i dodataka prehrani dovoljno je suho skladištenje.

Koliko dugo su otvorene konzerve i rolade trajne u hladnjaku?

Otvorene konzerve i kobasice u hladnjaku mogu trajati 3-4 dana. 

Mogu li Naturavetal® proizvode smrznuti i kasnije odmrznuti za hranjenje?

Sve Naturavetal® varijacije mokre hrane mogu se zamrznuti u porcijama i kasnije odmrznuti za hranjenje.

Moj korisnički račun

Kako mogu otvoriti novi korisnički račun?

Nakon što napunite svoju košaricu i odaberete "Nastavi na blagajnu", bit ćete upitani imate li već korisnički račun kod nas, želite li se registrirati kao novi korisnik ili želite nastaviti kao gost. Da biste otvorili novi korisnički račun Naturavetal®, samo popunite obavezna polja kako biste stvorili novi korisnički račun i postavili lozinku. Za vaše sljedeće narudžbe vaši će se podaci već nalaziti u sustavu, tako da ih nećete morati ponovno unositi. 

Alternativno, možete otvoriti korisnički račun bez obaveze naručivanja odmah. Samo kliknite na "Ikona osobe" u gornjem izborniku i tamo ćete imati opciju za stvaranje potpuno novog korisničkog računa. 

Kako mogu promijeniti svoju lozinku?

Jednostavno se prijavite na svoj korisnički račun i otvorite odjeljak "Uredi osobne podatke". Tamo ćete imati mogućnost postavljanja nove lozinke.

Što ako se ne mogu prijaviti?

Molimo vas da provjerite jeste li unijeli ispravnu e-mail adresu i lozinku. Ako ste zaboravili svoju lozinku, kliknite na "Zaboravljena lozinka". Ako i dalje imate problema s prijavom, slobodno nas nazovite na broj 01 888 07 91 i pomoći ćemo vam.


 

Gdje mogu promijeniti svoje podatke o računu i adrese te bankovne podatke?

Prijavite se na svoj korisnički račun. U odjeljku "Uredi adrese" i "Uredi bankovne podatke" imat ćete mogućnost uređivanja postojećih adresa i postavljanja svojih preferiranih adresa i bankovnih podataka.

Mogu li izbrisati svoj korisnički račun?

Da, možete nas obavijestiti putem e-maila ili telefonom da želite izbrisati svoj korisnički račun. Također, možete zatražiti brisanje putem svog korisničkog računa putem poveznice koja će vam biti dostavljena.

Imajte na umu da sukladno zakonskim odredbama knjigovodstva moramo zakonski čuvati određene osobne podatke prema § 43 zakona o zaštiti osobnih. Dodatno, potrebni su nam podaci za ostvarivanje, provođenje i ostvarivanje pravnih zahtjeva i dalje će se pohranjivati. Potrebni podaci za to bit će blokirani za daljnju obradu.

Naravno, čuvat ćemo samo one osobne podatke koji su potrebni za navedene obveze čuvanja. Nakon isteka zakonskih rokova čuvanja podaci će biti odmah izbrisani. Ponovni zahtjev za brisanje nije potreban.

Gdje mogu vidjeti što sam posljednji put naručio?

Prijavite se na svoj korisnički račun. Na početnoj stranici svog računa vidjet ćete otvorene narudžbe i svoje posljednje narudžbe, uključujući sve naručene proizvode.

Newsletter

Kako se prijavljujem na newsletter?

Za prijavu na newsletter kliknite ovdje. Jednostavno unesite svoje podatke - naslov, ime, prezime i e-mail adresu i bit ćete dodani našoj mailing listi. 

Mogu li se odjaviti s newslettera?

Da, možete se odjaviti s newslettera tako da kliknete na "Odjava" u dnu newslettera. 

Također nas možete kontaktirati putem e-maila na info@naturavetal.hr ili nas nazvati na broj 01 - 888 07 91 kako biste nas obavijestili, i mi ćemo vas ručno odjaviti s newslettera.

Kontakt

Kako i kada mogu kontaktirati korisničku podršku?

Naša korisnička podrška dostupna je od ponedjeljka do petka od 08:00 do 16:00 sati na broj telefona 01 - 888 07 91 ili putem e-maila na adresi info@naturavetal.hr.

Imam pitanja o prehrani - kome da se obratim?

Naš stručni tim rado će vam pomoći s bilo kakvim pitanjima o prehrani pasa i mačaka. Samo nas nazovite od ponedjeljka do petka od 08:00 do 16:00 sati na broj 01 - 888 07 91. 

Koliko dugo traje obrada mojih e-mailova i kontakt upita?

U pravilu, obrađujemo vaše upite istog dana kada ih primimo. Tijekom vikenda i praznika obrada će biti obavljena sljedećeg radnog dana.

Imate li dodatna pitanja?

Slobodno nas kontaktirajte putem telefona na broj 01 - 888 07 91, putem e-maila na info@naturavetal.hr ili putem kontakt obrasca.