Naši stručnjaci rado će vas osobno savjetovati.
Ako imate pitanja o ovoj temi, stojimo vam na raspolaganju sa sveobuhvatnim savjetima.
od 8:00 do 16:00 sati
Moje narudžbe
Vaša narudžba će vjerojatno biti isporučena u roku od 2-7 radna dana, na otoke do 8 radnih dana. Potvrdu narudžbe ćete dobit na e-mail. Status vaše narudžbe također možete pronaći u svom korisničkom računu pod "Otvorene narudžbe".
Preporučujemo jednostavno naručivanje putem naše internetske trgovine jer tako narudžbu možemo obraditi najbrže. Ako nije moguće naručivanje putem interneta, narudžbu možete poslati i telefonom ili e-mailom.
Općenito, narudžbe isporučujemo putem našeg partnerskog dostavljača. Osobno preuzimanje, nažalost, nije moguće.
Nije potrebno registrirati se kao korisnik kako biste naručili putem naše internetske trgovine. Jednostavno odaberite opciju "Naruči kao gost" tijekom postupka naručivanja.
Za telefonske narudžbe, zbog zakona o zaštiti podataka, trebat ćemo pisani pristanak za vaše osobne podatke kako bismo obradili narudžbu.
Dok narudžba nije upakirana, još uvijek možemo promijeniti količinu proizvoda, ispraviti adresu dostave ili potpuno otkazati narudžbu.
Budući da pakiranje narudžbi kod nas počinje odmah nakon primitka, savjetujemo vam da nas što prije kontaktirate, po mogućnosti telefonom, kako bismo mogli ispuniti vaše promjene. Ako ste slučajno napravili dvostruku narudžbu, slobodno nas kontaktirajte.
Primit ćete e-mail od nas kojim potvrđujemo primitak vaše narudžbe. Robu obično dobivate 2-7 radna dana (na otoke do 8 radnih dana) nakon narudžbe.
Ako ste odabrali plaćanje unaprijed, narudžbu ćemo poslati čim primimo uplatu na našem bankovnom računu.
Plaćanja
Odabrati možete plaćanje putem PayPala, Apple Paya, Google Paya, kreditnom karticom ili unaprijed.
Nažalost, nemamo opciju plaćanja pouzećem kako bismo što brže pripremili i poslali vaše narudžbe. Zbog ograničenih opcija plaćanja, nudimo brzu i fleksibilnu dostavu.
Račun dobivate istovremeno s naručenim proizvodima.
Vaš paket će biti poslan odmah nakon primitka uplate, obično istog radnog dana.
Isporuka i dostava
Dostava je besplatna za narudžbe vrijednosti od najmanje 40 € u cijeloj Hrvatski. Za narudžbe ispod 40 € naplaćujemo troškove dostave u iznosu od 4,65 € (uključujući poreze).
Pakete šaljemo putem DPD-a i Hrvatske pošte.
Obično ćete dobiti proizvode 1-3 radnih dana nakon naručivanja (na otoke do 5 radnih dana).
Ako niste kod kuće na planirani dan dostave, možete putem veze za praćenje pošiljke od strane kurirske službe odabrati drugi dan dostave, dostavu susjedu ili dostavu u paketnu trgovinu. Ako ne poduzmete nijednu od ovih mjera i kurir vas ne pronađe na dan dostave, paket će biti odnesen u paketnu trgovinu ili paketnu stanicu u vašoj blizini. Primit ćete obavijest o mjestu dostave i tamo možete preuzeti svoju narudžbu.
Isporučujemo iz slovenske Naturavetal® trgovine na adrese u Hrvatskoj.
Naturavetal® je prisutan u različitim europskim zemljama putem svojih internetskih trgovina. Narudžbe možete poslati u određenu zemlju s odgovarajuće Naturavetal® internetske trgovine. Više informacija o tome možete pronaći ovdje.
Dostavna služba će vam poslati e-mail s poveznicom za praćenje paketa.
Povrat i povrat novca
Mogu li vratiti već dostavljene proizvode?
Imate pravo na povrat u roku od 14 dana od primitka proizvoda. Unutar tog razdoblja možete vratiti neoštećene proizvode o vlastitom trošku. Više informacija o vašim pravima za povrat potražite ovdje.
Možete odnijeti proizvode u najbližu poslovnicu dostavne službe ili poštu po vašem izboru, adresirati povrat na nas i platiti troškove povrata na licu mjesta.
Molimo vas da, ako je moguće, za povrat koristite originalnu ambalažu i pazite da proizvodi budu adekvatno zaštićeni kako biste osigurali da nam proizvodi stignu neoštećeni. Samo u tom slučaju možemo prihvatiti povrat i izdati povrat novca. Obratite pažnju i da svi prethodni etiketi na paketu budu prekriveni ili prekriženi.
PS LOGISTIKA d.o.o.
ALTERNATURA d.o.o.
Brnčičeva ulica 45, 1231 Ljubljana-Črnuče, Slovenija
Povrat novca izvršit će se istim plaćanjem koje ste koristili prilikom prvotne narudžbe.
Obično ćete povrat novca primiti odmah ili najkasnije u roku 14 dana nakon što vraćena roba stigne kod nas i bude provjerena.
Molimo vas da nam pošaljete slike oštećenja kako bismo mogli razjasniti slučaj sa svojom dostavnom službom. Ovisno o težini oštećenja, dogovorit ćemo sljedeće korake nadoknade izravno s vama.
Ako dopustite dostavnoj službi da ostavi paket bez potpisa, to vas i nas oslobađa odgovornosti u slučaju kasnijih oštećenja paketa ili proizvoda ili ako paket postane nedostupan.
Ako limenke dobiju udubine tijekom transporta, to ne znači da se visoka kvaliteta sadržaja promijenila. Možete ih hraniti svojem psu bez brige jer nemaju nikakvih nedostataka u kvaliteti.
Skladištenje i trajnost
Naše suhe hrane su upotrebljive 6 mjeseci od datuma proizvodnje. Naše konzerve (čistih mesnih proizvoda, potpunih obroka i obroka za štence), mesne role i pseće grickalice su upotrebljive prosječno 1 godinu od datuma proizvodnje. Keksi za pse su upotrebljivi 4 mjeseci od datuma proizvodnje. Prehranski dodaci imaju rok upotrebe 2 godine od datuma proizvodnje.
U našem dućanu, u opisu pojedinog proizvoda, pronaći ćete sve važne informacije o rokovima trajanja.
Za optimalnu trajnost, preporučujemo skladištenje suhe hrane u originalnom pakiranju, bez dodatnih plastičnih spremnika, te da jednostavno zarolate otvorene vreće hrane. Molimo vas da vreću čuvate na hladnom i suhom mjestu, pri temperaturi ispod 25°C.
Naše konzerve i mesne rolade također treba čuvati na hladnom i suhom mjestu, pri temperaturi ispod 25°C. Za sve ostale proizvode poput grickalica i dodataka prehrani dovoljno je suho skladištenje.
Sve Naturavetal® varijacije mokre hrane mogu se zamrznuti u porcijama i kasnije odmrznuti za hranjenje.
Moj korisnički račun
Nakon što napunite svoju košaricu i odaberete "Nastavi na blagajnu", bit ćete upitani imate li već korisnički račun kod nas, želite li se registrirati kao novi korisnik ili želite nastaviti kao gost. Da biste otvorili novi korisnički račun Naturavetal®, samo popunite obavezna polja kako biste stvorili novi korisnički račun i postavili lozinku. Za vaše sljedeće narudžbe vaši će se podaci već nalaziti u sustavu, tako da ih nećete morati ponovno unositi.
Alternativno, možete otvoriti korisnički račun bez obaveze naručivanja odmah. Samo kliknite na "Ikona osobe" u gornjem izborniku i tamo ćete imati opciju za stvaranje potpuno novog korisničkog računa.
Jednostavno se prijavite na svoj korisnički račun i otvorite odjeljak "Uredi osobne podatke". Tamo ćete imati mogućnost postavljanja nove lozinke.
Molimo vas da provjerite jeste li unijeli ispravnu e-mail adresu i lozinku. Ako ste zaboravili svoju lozinku, kliknite na "Zaboravljena lozinka". Ako i dalje imate problema s prijavom, slobodno nas nazovite na broj 01 888 07 91 i pomoći ćemo vam.
Prijavite se na svoj korisnički račun. U odjeljku "Uredi adrese" i "Uredi bankovne podatke" imat ćete mogućnost uređivanja postojećih adresa i postavljanja svojih preferiranih adresa i bankovnih podataka.
Da, možete nas obavijestiti putem e-maila ili telefonom da želite izbrisati svoj korisnički račun. Također, možete zatražiti brisanje putem svog korisničkog računa putem poveznice koja će vam biti dostavljena.
Imajte na umu da sukladno zakonskim odredbama knjigovodstva moramo zakonski čuvati određene osobne podatke prema § 43 zakona o zaštiti osobnih. Dodatno, potrebni su nam podaci za ostvarivanje, provođenje i ostvarivanje pravnih zahtjeva i dalje će se pohranjivati. Potrebni podaci za to bit će blokirani za daljnju obradu.
Naravno, čuvat ćemo samo one osobne podatke koji su potrebni za navedene obveze čuvanja. Nakon isteka zakonskih rokova čuvanja podaci će biti odmah izbrisani. Ponovni zahtjev za brisanje nije potreban.
Prijavite se na svoj korisnički račun. Na početnoj stranici svog računa vidjet ćete otvorene narudžbe i svoje posljednje narudžbe, uključujući sve naručene proizvode.
Newsletter
Za prijavu na newsletter kliknite ovdje. Jednostavno unesite svoje podatke - naslov, ime, prezime i e-mail adresu i bit ćete dodani našoj mailing listi.
Da, možete se odjaviti s newslettera tako da kliknete na "Odjava" u dnu newslettera.
Također nas možete kontaktirati putem e-maila na info@naturavetal.hr ili nas nazvati na broj 01 - 888 07 91 kako biste nas obavijestili, i mi ćemo vas ručno odjaviti s newslettera.
Kontakt
Naša korisnička podrška dostupna je od ponedjeljka do petka od 08:00 do 16:00 sati na broj telefona 01 - 888 07 91 ili putem e-maila na adresi info@naturavetal.hr.
Naš stručni tim rado će vam pomoći s bilo kakvim pitanjima o prehrani pasa i mačaka. Samo nas nazovite od ponedjeljka do petka od 08:00 do 16:00 sati na broj 01 - 888 07 91.
U pravilu, obrađujemo vaše upite istog dana kada ih primimo. Tijekom vikenda i praznika obrada će biti obavljena sljedećeg radnog dana.
Slobodno nas kontaktirajte putem telefona na broj 01 - 888 07 91, putem e-maila na info@naturavetal.hr ili putem kontakt obrasca.
Naši stručnjaci rado će vas osobno savjetovati.
Ako imate pitanja o ovoj temi, stojimo vam na raspolaganju sa sveobuhvatnim savjetima.
od 8:00 do 16:00 sati