1. Opseg
Za sve narudžbe preko naše internetske trgovine od strane potrošača i poduzetnika primjenjuju se sljedeći Opći uvjeti poslovanja (AGB).
Potrošač je svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao u svrhe koje se pretežno ne mogu pripisati njezinoj poslovnoj ili samostalnoj profesionalnoj djelatnosti.
Poduzetnik je fizička ili pravna osoba ili pravno sposobna društvena zajednica koja pri sklapanju pravnog posla djeluje u okviru svoje poslovne ili samostalne profesionalne djelatnosti.
Za poduzetnike vrijedi: Ako poduzetnik koristi opće uvjete poslovanja koji su protivni našima ili ih dopunjuju, njihova se valjanost ovime izričito osporava; oni postaju dijelom ugovora samo ako smo se s njima izričito složili.
2. Ugovorni partner, sklapanje ugovora, mogućnosti korekcije
Ugovor o kupoprodaji sklapa se s Naturavetal GmbH & CO. KG.
Prikaz proizvoda u internetskoj trgovini ne predstavlja pravno obvezujuću ponudu, već neobvezujući internetski katalog. Proizvode možete najprije bez obveze dodati u košaricu i svoje unose prije slanja obvezujuće narudžbe možete u svakom trenutku ispraviti koristeći za to predviđene i objašnjene alate za ispravke tijekom procesa narudžbe. Klikom na gumb za narudžbu dajete obvezujuću ponudu za proizvode koji se nalaze u košarici. Potvrda primitka vaše narudžbe šalje se e-poštom odmah nakon slanja narudžbe.
Vašu ponudu prihvaćamo unutar dva dana na jedan od sljedećih načina:
- slanjem izjave o prihvatu u zasebnom e-mailu, ili
- provođenjem transakcije plaćanja putem našeg pružatelja usluga ili odabranog pružatelja platnih usluga. Vrijeme provođenja transakcije plaćanja ovisi o odabranoj metodi plaćanja (vidi pod "Plaćanje").
Alternativa koja je za vas relevantna ovisi o tome koji od navedenih događaja nastupi prvi.
3. Jezik ugovora, pohrana teksta ugovora
Jezik/jezici dostupni za sklapanje ugovora: njemački
Tekst ugovora pohranjujemo i šaljemo vam podatke o narudžbi te naše Opće uvjete poslovanja (AGB) u tekstualnom obliku. Tekst ugovora možete pregledati u našem korisničkom računu (login).
4. Predmet ugovora
4.1 Opis proizvoda
Napominje se da je opis proizvoda bitan dio ugovora.
4.2 Slike proizvoda
Ne dovodeći u pitanje vaša zakonska prava na jamstvo, skrećemo vam pažnju na sljedeće posebnosti. Ako imate bilo kakvih nedoumica, slobodno nas kontaktirajte:
Zbog individualnih postavki zaslona (npr. razlučivosti i svjetline), moguće su manje razlike između prikazanih i stvarnih boja proizvoda.
5. Uvjeti isporuke
5.1 Troškovi dostave
Standardna dostava je besplatna za narudžbe iznad 40 € uključujući PDV.
5.2 Mogućnosti isporuke
Proizvode šaljemo na adresu za dostavu navedenu tijekom procesa narudžbe.
Isporuka se vrši isključivo putem dostave. Nažalost, osobno preuzimanje robe nije moguće.
6. Plaćanje
U našoj trgovini dostupni su vam sljedeći načini plaćanja.
Plaćanje unaprijed
Ako odaberete plaćanje unaprijed, poslat ćemo vam podatke o našem bankovnom računu u zasebnom e-mailu, a robu ćemo poslati nakon primitka uplate.
Kreditna kartica (nije dostupno za narudžbe poduzetnika)
Tijekom procesa narudžbe unosite podatke o svojoj kreditnoj kartici. Vaša kartica bit će terećena odmah nakon dovršetka narudžbe.
Apple Pay (nije dostupno za narudžbe poduzetnika)
Kako biste platili iznos računa putem usluge Apple Pay, potrebno je koristiti preglednik Safari, biti registrirani korisnik Applea, imati aktiviranu funkciju Apple Pay te potvrditi transakciju sa svojim pristupnim podacima. Plaćanje se provodi odmah nakon dovršetka narudžbe. Dodatne informacije dostupne su tijekom procesa narudžbe.
Google Pay (nije dostupno za narudžbe poduzetnika)
Za plaćanje putem Google Pay potrebno je biti registrirani korisnik Googlea, imati aktiviranu funkciju Google Pay te potvrditi transakciju svojim pristupnim podacima. Plaćanje se provodi odmah nakon dovršetka narudžbe. Dodatne informacije dostupne su tijekom procesa narudžbe.
PayPal (nije dostupno za narudžbe poduzetnika)
Za plaćanje putem PayPala potrebno je biti registrirani korisnik, prijaviti se sa svojim pristupnim podacima i potvrditi plaćanje. Transakcija se provodi odmah nakon dovršetka narudžbe. Dodatne informacije dostupne su tijekom procesa narudžbe.
PayPal može odabranim korisnicima ponuditi dodatne modalitete plaćanja unutar korisničkog računa, na koje nemamo utjecaj. Dodatni modaliteti ovise o vašem odnosu s PayPalom. Detaljnije informacije možete pronaći u svom PayPal računu.
7. Pravo na povlačenje
Potrošači imaju zakonsko pravo na povlačenje iz ugovora, kako je opisano u uputama za povlačenje. Poduzetnicima se ne odobrava dobrovoljno pravo na povlačenje.
8. Zadržavanje vlasništva
Proizvod ostaje naše vlasništvo do potpune isplate.
Dodatno za poduzetnike:
Zadržavamo vlasništvo nad proizvodom do potpune naplate svih potraživanja iz tekućeg poslovnog odnosa. Proizvode pod vlasničkim zadržavanjem smijete prodavati u redovitom poslovanju; sva potraživanja iz te daljnje prodaje – neovisno o spajanju ili miješanju proizvoda pod vlasničkim zadržavanjem s drugim stvarima – unaprijed ustupate nama do visine iznosa računa, a mi prihvaćamo tu ustupanje. Ostajete ovlašteni za naplatu potraživanja, ali ih i mi možemo naplatiti ako ne ispunite svoje obveze plaćanja. Na zahtjev ćemo osloboditi osiguranje koje nam pripada, ukoliko ostvariva vrijednost osiguranja premašuje iznos nepodmirenih potraživanja za više od 10%.
9. Oštećenja u transportu
Za potrošače vrijedi: Ako vam se isporuče proizvodi s očitim oštećenjima tijekom transporta, molimo vas da takve pogreške što je prije moguće prijavite dostavljaču te nas odmah kontaktirate.
Propust prijave reklamacije ili kontaktiranja nema nikakve posljedice za vaša zakonska prava i njihovo ostvarivanje, posebno vaša prava iz jamstva. Međutim, na taj način nam pomažete da ostvarimo vlastita prava prema prijevozniku ili osiguranju transporta.
10. Jamstvo i garancije
10.1 Odgovornost za nedostatke
Osim ako nije drugačije navedeno u nastavku, primjenjuju se zakonska prava na odgovornost za nedostatke.
Sljedeća ograničenja i skraćenje rokova ne primjenjuju se na zahtjeve za naknadu štete koja je uzrokovana od strane nas, naših zakonskih zastupnika ili pomoćnog osoblja u sljedećim slučajevima:
- u slučaju povrede života, tijela ili zdravlja;
- u slučaju namjernog ili grubo nepažljivog kršenja obveza te prijevare;
- u slučaju kršenja bitnih ugovornih obveza, čije ispunjenje omogućuje pravilno izvršenje ugovora i na čije se pridržavanje ugovorni partner redovito može osloniti (tzv. kardinalne obveze);
- u okviru preuzetog jamstva, ako je dogovoreno; ili
- ako je primjenjivo područje zakona o odgovornosti za proizvode.
Ograničenja za poduzetnike
Za poduzetnike vrijedi da se kao dogovor o svojstvima robe smatraju samo naše vlastite informacije i opisi proizvoda proizvođača koji su uključeni u ugovor; ne preuzimamo odgovornost za javne izjave proizvođača ili druge marketinške tvrdnje. Za poduzetnike rok zastare za zahtjeve zbog nedostataka kod novih proizvoda iznosi jednu godinu od trenutka prijenosa rizika. Gornja rečenica ne vrijedi za proizvode koji se uobičajeno koriste u građevinarstvu i čija je neispravnost uzrokovala nedostatke na građevini.
Zakonski rokovi zastare za pravo na regres prema § 445a BGB ostaju nepromijenjeni.
Napomena za trgovce
Za trgovce vrijedi obveza pregleda i prijavljivanja nedostataka prema § 377 HGB. Ako ne prijavite nedostatke u skladu s tim odredbama, smatra se da je roba prihvaćena, osim ako se radi o nedostatku koji nije bio uočen tijekom pregleda. Ovo ne vrijedi ako smo nedostatak namjerno prikrili.
10.2 Jamstva i korisnička služba
Informacije o dodatnim jamstvima i njihovim točnim uvjetima možete pronaći uz svaki proizvod te na posebnim informativnim stranicama u online trgovini..
11. Odgovornost
Uvijek imamo neograničenu odgovornost za potraživanja zbog štete koju smo prouzročili mi, naši pravni zastupnici ili posrednici
- u slučaju povrede života, tijela ili zdravlja,
- u slučaju namjernog ili grubo nepažljivog kršenja obveza,
- u okviru jamstva, ako je dogovoreno, ili
- ako se primjenjuje zakon o odgovornosti za proizvode.
Ako dođe do povrede bitnih ugovornih obveza, čije ispunjenje omogućuje pravilnu provedbu ugovora i na čije se pridržavanje partner može redovito osloniti (tzv. kardinalne obveze), a ta povreda nastane zbog lagane nepažnje, odgovornost je ograničena na štetu koja je bila predvidiva pri sklapanju ugovora i čiji nastanak se obično očekuje. Za ostale slučajeve, zahtjevi za naknadu štete su isključeni.
12. Rješavanje sporova
Europska komisija pruža platformu za online rješavanje sporova (OS), koju možete pronaći ovdje. Nismo obvezni niti spremni sudjelovati u postupku rješavanja sporova pred tijelima za mirenje potrošača.
13. Završne odredbe
Ako ste trgovac, primjenjuje se njemački zakon, uz izuzetak UN-ove konvencije o prodaji.
Ako ste trgovac u smislu Njemačkog trgovačkog zakonika (HGB), pravna osoba javnog prava ili poseban javnopravni fond, isključiva pravna nadležnost za sve sporove iz ugovornih odnosa između nas i vas je naš registrirani ured.
Ako su pojedine klauzule ovih Općih uvjeta poslovanja u cijelosti ili djelomično nevaljane, ostatak ugovora ostaje na snazi. Ako su neke klauzule nevaljane, sadržaj ugovora uređuje se zakonskim odredbama.